i
Blogilist - teatri kriitika
Eesti lavakunsnikel on vaja adekvaatset ja motiveerivat kriitikat, uut keelt ja võrgustikku. Avatud kõigile neile, kes ei jaksa enam neid mittemidagiütlevaid ülevaateid lehest lugeda!

edit Lisa/eemalda blogisid

Uued postitused

  • favicon Kolisin maale
    kirjutab blogis raspe raspeldab
  • favicon Miks
    kirjutab blogis raspe raspeldab
  • favicon 21.sajandi suurimad rollid EESTI TEATRIS
    kirjutab blogis Danzumees
  • favicon “Mittelreich” by Anta Helena Recke (Theatertreffen selection)
    kirjutab blogis OTT
  • favicon “Die Odyssee” by Antú Romero Nunes (Theatertreffen selection)
    kirjutab blogis OTT
  • favicon “Returning to Reims” by Thomas Ostermeier (Theatertreffen selection)
    kirjutab blogis OTT
  • favicon Härra Biedermann ja tulesüütajad - Vanemuine
    kirjutab blogis Danzumees
  • favicon “Nach uns das All – Das innere Team kennt keine Pause” by Sebastian Nübling
    kirjutab blogis OTT
  • favicon “Am Königsweg” by Falk Richter (Theatertreffen selection)
    kirjutab blogis OTT
  • favicon "Schweigen Impossible" by Theater Thikwa
    kirjutab blogis OTT
  • favicon Lõvi Lõrr ja jänes Jass - Piip ja Tuut Teater
    kirjutab blogis Danzumees
  • favicon (p)ÖÖ - NUKU
    kirjutab blogis Danzumees
Värskenda nimekirja Järgmised postitused

Loetumad postitused

Kolisin maale
kirjutab raspe blogis raspe raspeldab, reede 18 mai kell 19:46
Taramtaraaa. Mhmhm kolisin maale. Sellisest suvest olen ma tegelikult kaua unistanud noh, et iga päev, lilled ja päike ja heinmaa ja kõiksugu pudulojused ja satikad. Jube lärmakas on siin tegelikult. Ühed linnud lõpetavad siristamise teised alustavad ja kui juba peaaegu nagu oleks saabunud vaikus, alustavad sääsed pinisemist ja kägu kukkumist ja varsti on rukkirääk röökimas.

Huvitavad blogilistid

21.sajandi suurimad rollid EESTI TEATRIS
kirjutab Danzumees blogis Danzumees, reede 18 mai kell 01:19
Sajandi lavastustest olen juba kirjutanud ja neid kokku kogunud, aga juba pikemat aega olen mänginud ka mõttega, et oleks huvitav koguda kokku need rollid, mis on eriliselt sellel sajandil meelde jäänud, ehk näitlejatööd, mida on isegi raske uskuda, et need on sündinud laval, enda silme all.
Lõvi Lõrr ja jänes Jass - Piip ja Tuut Teater
kirjutab Danzumees blogis Danzumees, esmaspäev 30 aprill kell 14:42
Palju õnne Piibule ja Tuudule Teatriliidu lastelavastuste preemia nominendiks saamise puhul! Olin sellepärast Lõvi Lõrri ja jänes Jassi vaatama minnes eriliselt elevil - võimalus näha üht aasta parimatest! Kuid kõige rohkem elevil olin eelkõige ikka sellepärast, et olen leidnud uued lemmikud läbi täiskasvanutele mõeldud lavastuste Hamlet ja Cabaret Siberia.
(p)ÖÖ - NUKU
kirjutab Danzumees blogis Danzumees, pühapäev 29 aprill kell 21:40
Mäletate seda olukorda voodisse minnes kui uni ei tahtnud kuidagi tulla. Ükski asend ei nii ei naa ei olnud see õige, tekk oli liiga raske või mitte piisavalt raske, kõrvalmagaja oma asendiga häiris või polnud padi piisavalt pehme või suur ja igasuguseid mõtteid hakkas pähe voolama... Natuke sarnases olukorras leiavad end 4 Nukuteatri pisikest uneotsijat.
Miks
kirjutab raspe blogis raspe raspeldab, neljapäev 17 mai kell 21:06
Hea on kuulda kui vana kolleeg ütleb , et pekki vähemalt sul oli julgust koosolekutel küsida miks midagi tehakse. Nüüd on kõik kohe iga pasaga nõus mis ette käiakse. Mhamh, aga ega sellele hea tooniga ei vaadata.
“Mittelreich” by Anta Helena Recke (Theatertreffen selection)
kirjutab Ott Karulin blogis OTT, reede 18 mai kell 00:56
I wish we didnt have to tell so many stories about the events that led to the Second World War and not because theyve been told so many times but because they relate to today with a scary accuracy. “Mittelreich” is no picnic as at some point it seems that no character on stage has managed to avoid some kind of (sexual) abuse.
“Die Odyssee” by Antú Romero Nunes (Theatertreffen selection)
kirjutab Ott Karulin blogis OTT, reede 18 mai kell 00:14
Physical comedy isnt necessarily my cup of tea. That obviously does not say anything about the production because both Thomas Niehaus and Paul Schröder, whos acting is the core of “Die Odyssee” , are superb, knowing exactly when something is too much but also how to get an additional laugh out from the audience. The production itself opens with two guys meeting at a funeral parlour.
“Returning to Reims” by Thomas Ostermeier (Theatertreffen selection)
kirjutab Ott Karulin blogis OTT, neljapäev 17 mai kell 14:21
Loved it! “Returning to Reims” starts (ah, if only it had ended the same way!) with a live-recording of a voice-over for a sort of docu-drama about an estranged man returning home after the death of his father he never really knew how to love (and vice versa ). Fast forward thirty or so years and relocate to Estonia and this could have been me.
Härra Biedermann ja tulesüütajad - Vanemuine
kirjutab Danzumees blogis Danzumees, kolmapäev 16 mai kell 11:47
Kui ma kuulsin, et Ain Mäeots lavastab Vanemuises psühholoogilist põnevikku, olin kohe ka ise põnevil. Liiga harva tuuakse põnevikke teatris lavale, kuigi need on tihti väga meelelahutuslikud. Eriti imekspandav, et krimkasid üldse ei pakuta, samas kui on teada-tuntud fakt, et eestlased neid lugeda armastavad.
“Nach uns das All – Das innere Team kennt keine Pause” by Sebastian Nübling
kirjutab Ott Karulin blogis OTT, pühapäev 13 mai kell 23:52
Okay, so its a trend here groups of people reciting the same text simultaneously. That this text is about the rise of the alt-right is also somewhat expected. At first, watching “Nach uns das All Das innere Team kennt keine Pause” reminded me so much of yesterdays “Am Köningsweg” that I almost gave up. Thank Someone I didnt.
“Am Königsweg” by Falk Richter (Theatertreffen selection)
kirjutab Ott Karulin blogis OTT, pühapäev 13 mai kell 13:12
Sensory overload. Video-projections and multi-voiced declamations. Oidipus and euro-stars. White supremacist and Kermit the Frog. Enormous boobs and a stand-up gig on fascism. Deutche Bank and Trump. Deutche Bank and working class. Deutche Bank and angry young white man. Dick-pics and KKK. Old paintings and Facebook chat. Old woman and words. Young women and words. (Men have their words anyway.) Kings and words.
"Schweigen Impossible" by Theater Thikwa
kirjutab Ott Karulin blogis OTT, reede 11 mai kell 23:22
Having people with disabilities on stage always makes me question: does everyone on stage acknowledge their performative self to the same extent. Perhaps it shouldnt even matter. “Schweigen Impossible” is about the lack of common language, be it because of the nationality of the speakers or the physical incapability to speak or hear.