i
Blogilist - Minu lemmikblogid

Uued postitused

  • favicon 36. Tartu Maastikumaraton (24,1 km)
    kirjutab blogis Nourish, Train & Flourish
  • favicon PM Kodustiil: tugitoolide restaureerimine
    kirjutab blogis Nourish, Train & Flourish
  • favicon Workout Week 7.–13.05.2018
    kirjutab blogis Nourish, Train & Flourish
  • favicon 36. Tartu Maastikumaraton
    kirjutab blogis trenn, toit, võistlused
  • favicon SIIL 2018
    kirjutab blogis trenn, toit, võistlused
  • favicon PM Kodustiil: kirjutuslaua restaureerimine
    kirjutab blogis Nourish, Train & Flourish
  • favicon Workout Week 30.04–6.05.2018
    kirjutab blogis Nourish, Train & Flourish
  • favicon 89. Suurjooks Ümber Viljandi Järve
    kirjutab blogis Nourish, Train & Flourish
  • favicon PM Kodustiil: projekteerimine & ehitusteatis
    kirjutab blogis Nourish, Train & Flourish
  • favicon 89. Suurjooks Ümber Viljandi Järve
    kirjutab blogis trenn, toit, võistlused
  • favicon Workout Week 23.–29.04.2018
    kirjutab blogis Nourish, Train & Flourish
Värskenda nimekirja Järgmised postitused

Loetumad postitused

36. Tartu Maastikumaraton (24,1 km)
kirjutab Margit Partei blogis Nourish, Train & Flourish, kolmapäev 16 mai kell 11:49
Difficult roads often lead to beautiful destinations. Ma ei teadnud päris täpselt, mida Tartu Maastikumaratonilt oodata. Mu vorm on viimastel nädalatel alates Rannametsa Luitejooksust olnud pidevas langustrendis. Kõige lihtsam on seda mustvalgelt jälgida Garmini VO2max indeksi abil, kuigi ka enesetunne on rääkinud selgelt enda eest. Kui ikka ei ole enam seda lennukat ja kõikevõitvat tunnet, siis selle tunneb iga jooksja kiirelt ära. Seega läksin ma TMM-ile peale väga ettevaatlikult. Ilmaennustus läks iga võistluspäevale läheneva tunniga aina jubedamaks. Ütleme nii, et 25-kraadist päikselist ilma ei pea üks põhjamaa inimene just aktsepteeritavaks jooksuilmaks, vaid pigem rannailmaks.

Huvitavad blogilistid

PM Kodustiil: tugitoolide restaureerimine
kirjutab Margit Partei blogis Nourish, Train & Flourish, teisipäev 15 mai kell 15:49
Meie korteri ostuga kaasa tulnud tugitoolid olid enne restaureerimist üpris kehvas seisus nii visuaalselt kui ka praktiliselt. Väljanägemine oli võidunud-kulunud ja istumine muutus kiirelt ebamugavaks. Ometigi olid need toolid kuidagi armsad Leidsin meie kodu planeeringus neile sobilikud kohad ja võtsin suvel ette nende korrastamise.
PM Kodustiil: kirjutuslaua restaureerimine
kirjutab Margit Partei blogis Nourish, Train & Flourish, kolmapäev 9 mai kell 12:08
Postitus ilmus 30. aprillil 2018 Postimees Kodustiil portaalis ( LINK ).  Korteri ostu järel ei olnud mul plaani vana “nimeta” toast leitud kirjutuslauda alles hoida. Kohe me seda samuti välja ei visanud, kuna laud oli praktiline abivahend uste renoveerimisel, akende ja laudise värvimisel. Kuna välimus oli tal vanuse kohta enam-vähem, siis korraks kaalusin laua paarikümne euro eest maha müümist. Siis jäin teda aga lähemalt uurima.
89. Suurjooks Ümber Viljandi Järve
kirjutab Egle Villik blogis trenn, toit, võistlused, teisipäev 1 mai kell 20:36
Kui pole plaanis panna, siis polegi plaanis. Jalad kas panevad või ei. Mina ise täna ei pannud, aga tulemustest võiks arvata nagu jalad midagi ikka panid. No surprises - raske nagu arvata oligi ja vist isegi raskem. Eile surfasin natuke stardiprotokollides ja tõdesin, et ei ole mõtet panema minna. Sest nimekirjas paar nime minu vanuseklassis, kes päris kindlasti on minust kiiremad.
comments Viimased kommentaarid (kokku: 1) Näita
Workout Week 7.–13.05.2018
kirjutab Margit Partei blogis Nourish, Train & Flourish, pühapäev 13 mai kell 20:29
Esmaspäev: trennivaba. Teisipäev: kerge jooks lihashooldus.  Kuna esmaspäeval tegin lisapuhkepäeva, siis kasutasin teisipäeval ilusat ilma üheks kergeks jooksutiiruks. Mitte kõige kergem jooks, aga vähemalt sain ma joosta.   6:26 min/km, 153 bpm.  Pärast käisin veel lihashoolduses rullimas. Kolmapäev: Jooks Jõud Venitus. Tegime kerge võistluseelse viimase trenni.
36. Tartu Maastikumaraton
kirjutab Egle Villik blogis trenn, toit, võistlused, esmaspäev 14 mai kell 21:49
Lõbus lahke nägu pähe ka siis kui aimad mis ees seisab! Kes usub kui Villik ütleb, et seekord ei lähe panema võistlustele? Nobody. Nojah, eks need mittepanemised on tihti lõppenud ikka paugutamisega. Aga on ka kordi kus olengi rahulikult võtnud ja mittevõistelnud.
SIIL 2018
kirjutab Egle Villik blogis trenn, toit, võistlused, laupäev 12 mai kell 20:57
Suurõppus Siil 2018 hakkab kohe kohe läbi saama. Lõuna-Eestis veel madistatakse. Minu osalus sellel oli vaid kaks ja pool päeva. Ehk siis eelmine nädalavahetus. Jah, mõned ongi 10 päeva metsas müttamas ja teised paar päeva linnavahel patrullimas. Nii see asi käibki. Mina sain selgemaks selle kuidas linnavahel patrullida. Ehk siis, et kuidas politsei seda teeb.
Workout Week 30.04–6.05.2018
kirjutab Margit Partei blogis Nourish, Train & Flourish, pühapäev 6 mai kell 15:44
Esmaspäev: võistluseelne soojendus. Tegime JJV-s kerge soojenduse: väike sörk, jooksuharjutused ja 3 lahtijooksu ( 100150 m ). Enamasti tähendab õudse enesetundega tehtud soojendus seda, et võistlus läheb hästi. Aga erand pidigi reeglit kinnitama Teisipäev: 89. Suurjooks Ümber Viljandi Järve.  Oli ikka jube küll. Kolmapäev: Jooks Jõud Venitus. Tegime pärast võistlust väga kerge taastava jooksu ja rullisime-venitasime jalgu.
89. Suurjooks Ümber Viljandi Järve
kirjutab Margit Partei blogis Nourish, Train & Flourish, neljapäev 3 mai kell 15:09
ehk lugu sellest, kuidas ma konkreetselt surma sain. Selle võistluse saab kokku võtta sõnadega, mida ma finišis korduvalt kasutasin: täitsa prses. Või siis: lihtsalt olen stt. Rohkem tegelikult polegi vaja öelda. Aga et mul järgmistel aastatel EALESKI ei tekiks enam mõtet Viljandisse jooksma minna, siis panen enda jaoks paar sõna kirja.
PM Kodustiil: projekteerimine & ehitusteatis
kirjutab Margit Partei blogis Nourish, Train & Flourish, kolmapäev 2 mai kell 10:27
Postitus ilmus 24. aprillil 2018 Postimees Kodustiil portaalis ( LINK ).  Meie kapitaalremonti vajavas korteris tuleb ette võtta nii tehnosüsteemide olulist muutmist (ahjude välja lammutamine) ja lisamist (ventilatsioonisüsteem, õhksoojuspump, kamin) kui ka kandvate konstruktsioonide muutmist (ava suurendamine kandvas seinas), mis on seaduse järgi hoone oluliste omaduste muutmine.
Workout Week 23.–29.04.2018
kirjutab Margit Partei blogis Nourish, Train & Flourish, pühapäev 29 aprill kell 12:07
Esmaspäev: Jooks Jõud Venitus. Tegime pärast rasket Vooremäe trenni ühe kerge jooksu, võimlemise ja venituse. Selline mõnus sotsialiseerumine ja ilma nautimine.   6:28 min/km, 139 bpm. Teisipäev: lihashooldus. Korralikult mõnus rullisessioon. Seljavalud, mis juba paar nädalat tülitavad, läksid hullemaks, ja rullimine-masseerimine tegi head. Sain oma haiget selga korralikult mudida. Kolmapäev: Jooks Jõud Venitus. Fartleki päev.