i
Blogilist - Minu lemmikblogid

Uued postitused

  • favicon Workout Week 5.–11.11.2018
    kirjutab blogis Nourish, Train & Flourish
  • favicon PM Kodustiil: kodukontori plaanid
    kirjutab blogis Nourish, Train & Flourish
  • favicon Odav, ent kvaliteetne spordipesu: võimalik või mitte?
    kirjutab blogis Nourish, Train & Flourish
  • favicon Workout Week 29.10–4.11.2018
    kirjutab blogis Nourish, Train & Flourish
  • favicon Workout Week 22.–28.10.2018
    kirjutab blogis Nourish, Train & Flourish
  • favicon 50km esimest lund!
    kirjutab blogis Villiku tegemised
  • favicon PM Kodustiil: köögiplaanid
    kirjutab blogis Nourish, Train & Flourish
Värskenda nimekirja Järgmised postitused

Loetumad postitused

Workout Week 5.–11.11.2018
kirjutab Margit Partei blogis Nourish, Train & Flourish, pühapäev 11 november kell 10:14
Esmaspäev: trennivaba. Pärast laagrit tegin ühe puhkepäeva. Teisipäev: BodyPump. Treener oli teinud vanadest kavadest kokku miksitud kava. Issand jumal, ma surin kõige paremas võtmes tund aega järjest.  Need vanad kavad on mul nii hästi meeles ja nostalgia tuleb täitsa peale. Näiteks kava 90, mida ma ühel suvel üksi vanematekodus teha nühkisin Lihased jäid ikka päris kangeks ja valusaks ka toimis! Kolmapäev: Jooks Jõud Venitus. Jalapäev. Proovi sa neid jalgu treenida, kui eelmise päeva Pumpist kõik valus on. Isegi jooks ( 7:00 min/km, 144 bpm ) oli jalakestele väsitav. Aga sain kõik harjutused tehtud, kuigi kõige raskemad olid siiski igasugused puusatõsted matil. Ma kohati mõtlesin, et ma jäängi sinna.

Huvitavad blogilistid

PM Kodustiil: kodukontori plaanid
kirjutab Margit Partei blogis Nourish, Train & Flourish, laupäev 10 november kell 13:02
Artikkel ilmus 29. oktoobril 2018 PM Kodustiil portaalis. Üks nädal tegusat remondiaega ja elukaaslase asjalikku toimetamist viis meid omadega nii kaugele, et ava kandvas seinas sai õigesse kohta nihutatud ja planeering hakkab vaikselt meenutama seda, mis juba 1,5 aastat tagasi paberile pandud sai.
Workout Week 29.10–4.11.2018
kirjutab Margit Partei blogis Nourish, Train & Flourish, pühapäev 4 november kell 20:06
Esmaspäev: Jooks Jõud Venitus. Ülakeha päev. Pool tunnikest jooksu alla ( 7:17 min/km 140 bpm ) ja siis kolm ringi ÜKEt peale. Ülakehatõsted selili ja kõhuli, puusatõsted, topispalliga kerepöörded, jalgade langetamised, plank jmt. Pärast pildistasin kostümeeritud Halloweeni BodyPumpi. Teisipäev: BodyPump. Üks mõnus pärastlõunane Pump oli täpselt seda, mida tööpäeva lõpus vaja oli.
PM Kodustiil: köögiplaanid
kirjutab Margit Partei blogis Nourish, Train & Flourish, teisipäev 23 oktoober kell 11:07
Artikkel ilmus PM Kodustiil portaalis 16. oktoobril 2018. Sellele postitusele ootan kohe eriliselt muljeid ja tagasisidet nendelt, kes selle köögiplaneerimise võlu ja valuga kokku puutunud on. Kirjutage julgelt. Viimased paar kuud on koduehitus kuidagi rahulikumas tempos kulgenud. On see nüüd hea või halb ma ei oskagi seisukohta võtta.
Odav, ent kvaliteetne spordipesu: võimalik või mitte?
kirjutab Margit Partei blogis Nourish, Train & Flourish, neljapäev 8 november kell 11:11
Postitus on sündinud koostöös e-poega Kena.ee. Ma mäletan seda päeva veel üpris hästi, kui ma ostsin oma elu esimese spordirinnahoidja. Oli 2013. aasta veebruarikuu, ma olin just alustanud järjekordset kaalulangetusteekonda ja liitunud oma tänase koduklubi ehk TÜASK Fitnessiklubiga. Käisin 34 korda nädalas rühmatrennis ja jõuasaalis kardimasinatel väntamas.
Workout Week 22.–28.10.2018
kirjutab Margit Partei blogis Nourish, Train & Flourish, pühapäev 28 oktoober kell 19:34
Esmaspäev: Jooks Jõud Venitus. Ülakeha päev. Jooksime natuke (7:17 min/km, 141 bpm) ja siis tegime paar ringi ülakehaharjutusi peale. Huh, päris mõjuvad harjutused on Treener meile üles leidnud. Pealtnäha ei ole justkui midagi keerulist, kuniks neid tegema hakkad. Nii võib isegi kevadeks ja uueks hooajaks tugevaks saada.
50km esimest lund!
kirjutab Egle Villik blogis Villiku tegemised, pühapäev 28 oktoober kell 15:57
Kui sain mailile infokirja üritusest nimega 100km 24h“, et välja selgitada Kaitseliidu Tartu maleva vastupidavaim kaitseliitlane, siis päris esimene reaktsioon oli, et ohhh võiks ju. Teine reaktsioon oli, et nop, see on liiga palju kannatamist. Aga mõte jäi kuklasse. Ja kui siis Grete tuli lagedale, et davai piffid lähme, oli otsustatud. Tuleb minna.