i
Blogilist - Minu lemmikblogid

Uued postitused

  • favicon Workout Week 12.–18.02.2018
    kirjutab blogis Nourish, Train & Flourish
  • favicon Workout Week 5.–11.02.2018
    kirjutab blogis Nourish, Train & Flourish
  • favicon Kes teeb see teeb!
    kirjutab blogis trenn, toit, võistlused
  • favicon Workout Week 29.01–4.02.2018
    kirjutab blogis Nourish, Train & Flourish
Värskenda nimekirja Järgmised postitused

Loetumad postitused

Workout Week 12.–18.02.2018
kirjutab Margit Partei blogis Nourish, Train & Flourish, pühapäev 18 veebruar kell 16:02
Mäletate, kuidas ma eelmine kord võtsin nädala kokku nii, et olen küll natuke haige, aga ei midagi katastroofilist ning loodetavasti saab järgmisel nädalal vaikselt koormust tõstma hakata, et sünnipäevajooksuks valmis olla? Ei ole mõtet universumile väljakutseid esitada. Mingist koormuse tõstmisest ei olnud juttugi ning selle sõnakõlksuna õhku visatud katastroofi sain sellel nädalal korralikult endale kaela. Kuidas ikka seda nimetada, kui pidin nädalavahetuse pika jooksu ehk kogu nädala kõige tähtsama treeningu ära jätma, sest tundsin reedeses trennis rindkeres vasakul pool kahtlast valu ja pinget. (Ema, ma tean, et sa läksid nüüd närvi, aga proovi nüüd taastuda.

Huvitavad blogilistid

Kes teeb see teeb!
kirjutab Egle Villik blogis trenn, toit, võistlused, esmaspäev 12 veebruar kell 01:17
No tähendab mulle endale ei meeldi küll vabandused, et aega ei ole, samas olen sunnitud seda väljendit ikka ja jälle ise kasutama. Eriti viimasel ajal. Vaatasin just, et mu viimane postitus jäi tsaariaegsesse ajastusse ja kuigi vahepeal on juhtunud asju, siis kirjutada ma neist pole jõudnud.
Workout Week 5.–11.02.2018
kirjutab Margit Partei blogis Nourish, Train & Flourish, pühapäev 11 veebruar kell 16:50
Esmaspäev: Jooks Jõud Venitus. Sel korral saime ülesandeks joosta kergelt tõusvas tempos / tõusva pulsiga. Kokku neli 10-minutilist blokki. Alustasin kuni 140 bpm, siis kuni 150 bpm, kuni 160 bpm ja lõpuks kuni 170 bpm. Hästi huvitav teistmoodi ülesanne, mis oli väga korralik trenni. Põnev oli näha, mis pulsi juures milliseid temposid hoida sai.
Workout Week 29.01–4.02.2018
kirjutab Margit Partei blogis Nourish, Train & Flourish, pühapäev 4 veebruar kell 17:28
Esmaspäev: Jooks Jõud Venitus. Alustuseks fartlek, ikka tavapärane 7 min kerget, 3 min kiiremal sammul ja seda korrata 4 korda. Ühe aeglase bloki ajal tahtis jalg alt ära kaduda, sest pirnlihasesse lõi valu. Kirjutasin selle tartaanil jooksmise kaela. Rullinud pole ju ka jälle sada aastat Üldiselt oli mõnus, pigem rahulikum fartlek ( 6:33 min/km, 142 bpm ). ÜKE osas ikka kerelihased.