i
Blogilist - Sportlik eluviis
Kõigile, kes tegelevad spordiga, eelkõige jooksmisega, või käivad vahest väljas sportimas/jooksmas. Isegi need, kes telekast asja naudivad :D:P

edit Lisa/eemalda blogisid

Uued postitused

  • favicon Melatoniini müüakse uneprobleemide tõttu rohkem kui kunagi varem. Aga kellele see sobib?
    kirjutab blogis
  • favicon 8 HÄMMASTAVAT aspiriini (salitsüülhappe) kasutamise võimalust, millest te ilmselt midagi ei tea! + Millisest toidust leida looduslikke salitsülaate
    kirjutab blogis
  • favicon SEE HIINA ELIKSIIR taastab teie maksa, neerude ja kõhunäärme tegevust ning vabastab teid 11 haigusest + RETSEPT!
    kirjutab blogis
  • favicon NENDE KODUS LEIDUVATE looduslike vahenditega saate puuke peletada!
    kirjutab blogis
  • favicon Kas D-vitamiini puudust võib soodustada päikesekreemi kasutamine?
    kirjutab blogis Mia24.ee | Tervise- ja ilublogi
  • favicon Taastumisest ja "täiega panemisest"
    kirjutab blogis Tossud vs diivan
  • favicon Tallink Maijooks 2018
    kirjutab blogis Nourish, Train & Flourish
  • favicon Värviline kliiketendustõbi
    kirjutab blogis Kai pimeduses kobamas
  • favicon 36. Tartu Maastikumaraton (24,1 km)
    kirjutab blogis Nourish, Train & Flourish
  • favicon Optimistlik kell
    kirjutab blogis MARIS JA MAAILM
  • favicon Kuumarabandus. Vaatamised ja lugemised
    kirjutab blogis Kruusatee
  • favicon 8. nädal BeFIT 2018
    kirjutab blogis I can and I will
  • favicon Tartu Maastikumaraton 2018
    kirjutab blogis Tossud vs diivan
  • favicon Workout Week 7.–13.05.2018
    kirjutab blogis Nourish, Train & Flourish
  • favicon 7. nädal BeFIT 2018
    kirjutab blogis I can and I will
  • favicon Kuidas mul Prantsusmaal kõrvakuulmine tagasi tuli
    kirjutab blogis Inno ja Irja kohvik
  • favicon Väike täpsustus
    kirjutab blogis MARIS JA MAAILM
  • favicon Workout Week 30.04–6.05.2018
    kirjutab blogis Nourish, Train & Flourish
  • favicon Aprilli kokkuvõte // Exercise: My daily reward
    kirjutab blogis Katjes
  • favicon Kaine .. kui kaua?
    kirjutab blogis Tossud vs diivan
  • favicon Aprilli kokkuvõte
    kirjutab blogis Tossud vs diivan
  • favicon | SUVEKS TSELLULIIDIST VABAKS 3 |
    kirjutab blogis Kadi Raam
  • favicon 89. Suurjooks Ümber Viljandi Järve
    kirjutab blogis Nourish, Train & Flourish
Värskenda nimekirja Järgmised postitused

Loetumad postitused

Melatoniini müüakse uneprobleemide tõttu rohkem kui kunagi varem. Aga kellele see sobib?
kirjutab Helena-Reet Ennet blogis , kolmapäev 23 mai kell 13:01
NordenBladet Uneprobleemide tõttu müüakse melatoniini Soomes rohkem kui kunagi varem. Tegemist on retseptivaba hormoonpreparaadiga, mida peetakse toidulisandiks ja mida võib müüa isegi toidupoes. Melatoniini kasutatakse põhiliselt kolmel eesmärgil: ajaerinevuse

Huvitavad blogilistid

8 HÄMMASTAVAT aspiriini (salitsüülhappe) kasutamise võimalust, millest te ilmselt midagi ei tea! + Millisest toidust leida looduslikke salitsülaate
kirjutab Helena-Reet Ennet blogis , teisipäev 22 mai kell 15:23
NordenBladet Salitsüülhapet kasutatakse valu leevendamiseks ja põletiku vähendamiseks juba alates 5. sajandist. Samuti on see aktiivselt kasutusel südamehaiguste raviks ning trombide tekkimise profülaktikaks. Tänapäeval on salitsüülhape aspiriini peamine koostisaine. Kuid
SEE HIINA ELIKSIIR taastab teie maksa, neerude ja kõhunäärme tegevust ning vabastab teid 11 haigusest + RETSEPT!
kirjutab Helena-Reet Ennet blogis , teisipäev 22 mai kell 14:30
NordenBladet See Hiina imeravim taastab teie maksa, neerude, kõhunäärme tegevust ja vabastab teid lausa 11 probleemi puhul! Organismi taastumiseks tuleks seda segu kasutada vähemalt kolm kuud. See on nagu
NENDE KODUS LEIDUVATE looduslike vahenditega saate puuke peletada!
kirjutab Helena-Reet Ennet blogis , teisipäev 22 mai kell 14:04
NordenBladet Põhjamaades teevad puugid inimestele aasta aastalt aina enam peavalu, sest veel aastakümne eest suht ohutu puuk on tänaseks muutunud tänu põldude mürgitamisele ja pritsimisele nii mürgiseks, et on
Tallink Maijooks 2018
kirjutab Margit Partei blogis Nourish, Train & Flourish, esmaspäev 21 mai kell 16:13
Laupäeval jõudis lõpule üks ilus teekond: minu aeg Tallink Maijooksu särasilmse ja naerusuise reklaamnäona. Tuleb välja, et mul oli au olla ühe tõeliselt ägeda ja meeleoluka võistluse sõnumikandjatest. Aga alustame kõigega algusest. Hakkasime Liiliga Tartust liikuma kella 9 paiku. Terve tee jutustamist ja juba olimegi kiirelt 11.30 Tallinna Lauluväljakul.
Taastumisest ja "täiega panemisest"
kirjutab Kristel blogis Tossud vs diivan, laupäev 19 mai kell 12:03
Et siis... pühapäeval pärast Maastikujooksu ma magasin kaks tundi ja üles ärgates ma tundsin, nagu keegi oleks mind jalgadesse pussitanud. Mu sääred valutasid, mu põlved tegid häält, nagu kohe hakkaks rahet sadama ning ma tundsin, et davai, siia voodisse ma jäängi. Võin etteruttavalt öelda, et ei jäänud.  Esmaspäeval olin ma korralikult lombakas ja valmistasin suurt nalja oma elukaaslasele ja meie sõpradele.
Värviline kliiketendustõbi
kirjutab Kai blogis Kai pimeduses kobamas, pühapäev 20 mai kell 00:00
Mul pole kunagi erilisi probleeme nahaga olnud, aga kõik see muutus, kui umbes viis aastat tagasi külastasin solli. Vähemalt ma ise arvan, et minu praeguse naha kammajaa algpõhjus peitub just selles, või no oli üheks aktivaatoriks.  Tahtsin ju ka, nagu kõik teised, suveks kerget krunti alla saada, sest väidetavalt pidavat siis hakkama päike paremini peale. Arvatavasti mingi linnalegend.
comments Viimased kommentaarid (kokku: 1) Näita
Optimistlik kell
kirjutab Maris blogis MARIS JA MAAILM, kolmapäev 16 mai kell 19:29
Kohe on tulemas Rapla Selveri jooks. Suurtes unistustes lootsin, et sellel kiirel ja laugel rajal teen ma oma uue 10km rekordi. Kui me vaatame mu praeguseid kilomeetrite jooksuaegu, siis võib mulle targutada, et lootus on lollide lohutus. Hetkel arvan isegi, et rekordist on asi väga kaugel ja lootust väga ei hellita, aga mu kell arvab teistmoodi. Olen viimasel ajal jooksnud peamiselt pikki ja aeglaseid otsi.
36. Tartu Maastikumaraton (24,1 km)
kirjutab Margit Partei blogis Nourish, Train & Flourish, kolmapäev 16 mai kell 11:49
Difficult roads often lead to beautiful destinations. Ma ei teadnud päris täpselt, mida Tartu Maastikumaratonilt oodata. Mu vorm on viimastel nädalatel alates Rannametsa Luitejooksust olnud pidevas langustrendis. Kõige lihtsam on seda mustvalgelt jälgida Garmini VO2max indeksi abil, kuigi ka enesetunne on rääkinud selgelt enda eest. Kui ikka ei ole enam seda lennukat ja kõikevõitvat tunnet, siis selle tunneb iga jooksja kiirelt ära.
Kuumarabandus. Vaatamised ja lugemised
kirjutab Linda Järve blogis Kruusatee, teisipäev 15 mai kell 18:00
Eile sain kuumarabanduse. Minu mäletamist mööda esimest korda elus. Noorena küll minestasin kuuma pärast paar korda, ükskord mingis järjekorras seistes tollal olid igal pool pikad sabad. Teised korrad pole meeles. Soojamaa reisidel olen ennast hästi tundnud. Vaid ühel korral, kui mu toakaaslane oli palavast toast hoolimata ahelsuitsetaja, oli mul sant olla.
comments Viimased kommentaarid (kokku: 2) Näita
Väike täpsustus
kirjutab Maris blogis MARIS JA MAAILM, teisipäev 8 mai kell 14:55
Eelmise postituse kohta on tulnud läbi erinevate kanalite ootamatult palju tagasisidet. Täitsa tore, et teile meeldib kogu see ultra-trall, mida ma üritan ära teha. Kaalu koha pealt on ka mitu küsimust olnud, nii et teen ühe sellise väikse täpsustava postituse, et miks, kuidas ja milleks ma ikkagi teen. Esiteks ultrajooks. Ma ei tee seda selleks, et olla kellestki parem või suuta teha midagi, mida mõni teine ei suuda. Kindlasti mitte.
comments Viimased kommentaarid (kokku: 4) Näita
Aprilli kokkuvõte // Exercise: My daily reward
kirjutab Kadi blogis Katjes, pühapäev 6 mai kell 20:22
APRILLI TRENNIDE KOKKUVÕTE   16 x jõusaal 4   x MyFit body 2   x Pilates 1   x Kõht selg tuhar 1   x MyFit absStretching45 2   x Interval45 1   x Brazil butt lift45 1   x BodyBalance KOKKU 19 päeva ja 28 trenni ja u 24 tundi. Jah, ma käisin sel kuul väga palju trennis, aga see ei tähenda, et ma oleksin nüüd ülemäära tugev. Pigem olen mina see, kes rühmatrennides jääb natukeseks paigale, sest ei suuda liikuda.
Kas D-vitamiini puudust võib soodustada päikesekreemi kasutamine?
kirjutab Kerli blogis Mia24.ee | Tervise- ja ilublogi, esmaspäev 21 mai kell 00:26
Päikesekreem ja D-vitamiin paistavad olevat teineteisega vastuolus. Kuna D-vitamiini puudus on Eestis teemaks ja samuti ka päikesekreemide hooaeg täies hoos, otsustasin veidi uurida nende kahe kohta. Osad faktid tulevad meie parnerilt Ecosh Life-lt, kelle D-vitamiinid on ka meie poes olemas...
8. nädal BeFIT 2018
kirjutab kadilific blogis I can and I will, pühapäev 13 mai kell 20:09
Hei,  8 nädalat on möödas ning alles on veel pisike lõpusirge, ehk 9.nädal. Siin on konkursi eelviimase nädala kokkuvõte. 8. näd ala treeningud (07.05-13.05) E: BodyPump T: NTC Endurance K: BodyPump N: Kõht selg tuhar 45 jooks 4,5 km R:  BodyPump30MyFit abs jalutus 5 km L: puhkus P: puhkus See nädal käisin selle aasta esimesel jooksul, kuna järgmine nädal on Maijooks tulemas ja ma polnud kindel kas ma üldse enam jaksaks.
Tartu Maastikumaraton 2018
kirjutab Kristel blogis Tossud vs diivan, pühapäev 13 mai kell 23:36
Sel ajal, kui mõistlikud inimesed emadega kooki sõid ja nartsisse vaatasid, said hullukesed kokku, et põrgupalavuses 23.3  24.1km joosta.  Mul oli see esmakordselt joosta distantsi, mis on poolmaratonist pikem ja mul oli kolm erineva taseme eesmärki:  1) Jääda ellu ja lõpetada omal jalal, mitte kiirabiautos.  2) Jälgida pulssi, et mitte punases joosta.  3) Lõpetada ajaga alla 2:30.  Ma täitsin nendest eesmärkidest vaid ühe, kõige esimese. Mis ikka, võiks siin kokkuvõtte ära lõpetada ja öelda, et I failed , aga ma ei näe seda üldse nii.
Workout Week 7.–13.05.2018
kirjutab Margit Partei blogis Nourish, Train & Flourish, pühapäev 13 mai kell 20:29
Esmaspäev: trennivaba. Teisipäev: kerge jooks lihashooldus.  Kuna esmaspäeval tegin lisapuhkepäeva, siis kasutasin teisipäeval ilusat ilma üheks kergeks jooksutiiruks. Mitte kõige kergem jooks, aga vähemalt sain ma joosta.   6:26 min/km, 153 bpm.  Pärast käisin veel lihashoolduses rullimas. Kolmapäev: Jooks Jõud Venitus. Tegime kerge võistluseelse viimase trenni.
7. nädal BeFIT 2018
kirjutab kadilific blogis I can and I will, esmaspäev 7 mai kell 10:26
Hei,  Kokkuvõte 7. nädalast. Alles on veel jäänud 2 viimast nädalat, sest lõpptulemused mõõdan 19. mail. Ma otsustasin kohe alguses et vahepeal ma ei mõõda ega kaalu, et mitte endale pinget tekitada niiet ma loodan et pettuma ei pea. 7.