i
Blogilist - Ettevõtlus, turundus
Blogid, mille (osa) sisu keskendub ettevõtluse ja/või turundusteemadele

edit Muuda seadeid edit Lisa/eemalda blogisid

Uued postitused

  • favicon Vot seda on sul arstidelt õppida!
    kirjutab blogis Müügikoolitaja Ekke Lainsalu
  • favicon Mida ettevõtja peaks teadma oma finantsnumbritest erinevatel arenguetappidel?
    kirjutab blogis Pilvebüroo
  • favicon Kuidas e-pood paremini müüma panna
    kirjutab blogis Dreamgrow Digital
  • favicon Ehituse objektijuht #tööpakkumine
    kirjutab blogis TÖÖPAKKUMISED JA FIRMATEATED.
  • favicon Kandideerin KOV valimistel Saaremaal!
    kirjutab blogis Taavi Rauniste
  • favicon Oluline viga, mida tehakse peaaegu igas veebis
    kirjutab blogis Dreamgrow Digital
  • favicon Ehituse objektijuht #tööpakkumine
    kirjutab blogis TÖÖPAKKUMISED JA FIRMATEATED.
  • favicon Kõige võimsama sõna closingutehnika
    kirjutab blogis Müügikoolitaja Ekke Lainsalu
  • favicon Closing ja julgustamine müügitöös
    kirjutab blogis Müügikoolitaja Ekke Lainsalu
  • favicon Google Adwords haldus: 8 nippi raha säästmiseks
    kirjutab blogis Dreamgrow Digital
Värskenda nimekirja Järgmised postitused

Loetumad postitused

Vot seda on sul arstidelt õppida!
kirjutab Ekke Lainsalu blogis Müügikoolitaja Ekke Lainsalu, neljapäev 21 september kell 11:06
Kes on parimad müügiinimesed, kelle soovitustes praktiliselt keegi ei kahtle ja kes müüvad ilma igasugust vastupanu kohtamata? Osad tippmüüjad? Kindlasti. Kui arstid jätavad kõik need tegelased kaugele seljataha. Arstid ütlevad sulle, mida teha ja sa teed seda ilma igasuguse mokaklobinata. Kas sa oled oma arstilt küsinud mingit teist rohtu selle asemel, mida ta on sulle määranud? Ilmselt ei. Ta kirjutab sulle mingi antibiootikumi või muu asja välja ja sa tormad apteeki seda ostma. Tehing tehtud. Oled kunagi kuulnud sellist vastuväidet? “Me otsustasime kasutada sind kui müügiprofessionaali, et end antud valdkonna spetsiifikaga rohkem kurssi viia, kuid me ei kavatse sinu soovitusi mitte kunagi lõpliku tõena võtta.

Huvitavad blogilistid

Kuidas e-pood paremini müüma panna
kirjutab Priit Kallas blogis Dreamgrow Digital, esmaspäev 18 september kell 05:14
E-poe loomine on muutunud kättesaadavaks igaühele ja e-kaubandus kogub kasvab jõudsalt. Üha rohkem ettevõtjaid tahab oma kaupu interneti kaudu müüa. Tihti juhtub aga nii, et valmiv pood ei ole kuigi kasutajasõbralik ja oodatud tulemuste asemel tehakse vaid mõned ostud. Selleks, et kaup paremini müüks tuleb seda ahvatlevalt esitleda, lisaks peab jälgima, et kasutajad tehnilise lahendusega hakkama saavad.
comments Viimased kommentaarid (kokku: 3) Näita
Ehituse objektijuht #tööpakkumine
kirjutab Töö Tööpakkumised Pakume blogis TÖÖPAKKUMISED JA FIRMATEATED., reede 15 september kell 12:56
Originally posted on TÖÖPAKKUMISED JA FIRMATEATED. : Objektijuht ehitusel #tööpakkumine. Tööd pakub KMG Inseneriehituse AS. Objektiks on 13 miljoni eelarvega Tallinna Lennujaama parkimismaja. Töötasu pakutakse alates 2100, millele lisandub korralik % objekti kasumist ametiauto või isikliku auto kompensatsioon jms. Klõpsa siin, et näha tervet originaalkuulutust.
Oluline viga, mida tehakse peaaegu igas veebis
kirjutab Priit Kallas blogis Dreamgrow Digital, neljapäev 14 september kell 05:59
Üks suurimaid vigasid, mida kodulehti turundades ikka ja jälle tehakse on tegevusele mitte üles kutsumine. See on ränk viga, sest nõnda saate vähem päringuid ja müüki ning teie raha võtavad konkurendid. Kujuta ette, et oled kellelegi oma teenust/toodet maha müümas. Potentsiaalne klient juba saab peaaegu aru, et tal oleks su teenust vaja ja aimab, et just sina võibolla oledki see kõige parem lahendus tema probleemile.
comments Viimased kommentaarid (kokku: 6) Näita
Ehituse objektijuht #tööpakkumine
kirjutab Töö Tööpakkumised Pakume blogis TÖÖPAKKUMISED JA FIRMATEATED., teisipäev 12 september kell 11:25
Pakutakse tööd OBJEKTIJUHILE. Objektiks on 13 miljonilise eelarvega Tallinna Lennujaama Parkimismaja.
comments Viimased kommentaarid (kokku: 1) Näita
Kõige võimsama sõna closingutehnika
kirjutab Ekke Lainsalu blogis Müügikoolitaja Ekke Lainsalu, esmaspäev 11 september kell 11:58
“Jah” on eesti keeles kõige võimsam sõna. Just nimelt, kõige võimsam sõna, kuna selles on tohutu energia. Ei usu? Kujuta ette kui kõik inimesed ütleksid kõikidele sinu soovidele jah? Sa oleksid maailma valitseja. Su kõik soovid saaksid täidetud ja sul ei oleks vaja mitte kellelegi midagi tõestada, midagi lunida, paluda.
Mida ettevõtja peaks teadma oma finantsnumbritest erinevatel arenguetappidel?
kirjutab Krista Teearu blogis Pilvebüroo, kolmapäev 20 september kell 08:24
Algajal ettevõtjal ja suure kontserni omanikul on kahtlemata erinev finantsteadmiste ja oskuste tase ning kindlasti ka erinev infovajadus. Vaatame esimesi ettevõtja arenguetappe eraldi. Püüa üles leida, kui kaugel sina oled? 1. Unistaja Sa alles mõtled ettevõtlusega alustamisest. Loed raamatuid ja blogisid, võtad kursuseid, uurid tuttavate kogemusi.
Kandideerin KOV valimistel Saaremaal!
kirjutab admin blogis Taavi Rauniste, reede 15 september kell 01:06
Kandideerin valimisliidus Saarlane, mis ühendab inimesi, kes teavad ja tunnevad saarelise elu väärtusi, raskusi ja rõõme. Meile on oluline iga Saaremaal elav inimene, tema heaolu ja käekäik. Vaata minu valimiste kodulehte kodukoht.ee ja jägi Facebookis. Tule kindlasti valima! 5.-11. oktoober e-hääletamine 9.-11. oktoober eelhääletamine 15.
Closing ja julgustamine müügitöös
kirjutab Ekke Lainsalu blogis Müügikoolitaja Ekke Lainsalu, teisipäev 5 september kell 15:31
Kliendid vajavad julgustamist, et nad teevad õige otsuse ja saavad oma raha eest parima väärtuse. Mis on aga julgustamine? See on kindlustunde taastamine. Ostuhetkel klientide kindlustunne vaarub, nad ei tea, kas nad teevad ikka õige otsuse või mitte. Nad hakkavad kahtlema oma terves mõistuses ja õige otsuse langetamise võimes. Nad vajavad sult enesekindluse ja julguse süsti.
Google Adwords haldus: 8 nippi raha säästmiseks
kirjutab Priit Kallas blogis Dreamgrow Digital, esmaspäev 4 september kell 05:13
Google Adwords haldus on keerukam kui paistab. Enamus Eesti turundajad ei oska oma Google Adwordsi efektiivselt kasutada ja põletavad seega lihtsalt raha. Me oleme oma töös näinud sadu Adwordsi kontosid ja enamusel neist on mingid vead, mis takistavad heade tulemuste saavutamist. Oleme välja toonud olulisemad nipid, millega anda oma Adwordsi kontole esmaabi ja lõpetada raha põletamine. 1.
comments Viimased kommentaarid (kokku: 2) Näita