i
Blogilist - Ettevõtlus, turundus
Blogid, mille (osa) sisu keskendub ettevõtluse ja/või turundusteemadele

edit Muuda seadeid edit Lisa/eemalda blogisid

Uued postitused

  • favicon Tasakaal on kehv eesmärk, kui tahad midagi saavutada
    kirjutab blogis Coach Raimo Ülavere
  • favicon Kannete loogika
    kirjutab blogis Pilvebüroo
  • favicon Pahavara: üks huvitav veebiproksi
    kirjutab blogis Zone.ee Blogi
  • favicon Kaasaegne raamatupidamine
    kirjutab blogis Pilvebüroo
  • favicon SEO optimeerimine: keywords meta tag’i pole vaja
    kirjutab blogis Dreamgrow Digital
  • favicon 3 müüti ideaalsest liidrist
    kirjutab blogis Coach Raimo Ülavere
  • favicon Kas ma saan endale arve esitada?
    kirjutab blogis Pilvebüroo
Värskenda nimekirja Järgmised postitused

Loetumad postitused

Tasakaal on kehv eesmärk, kui tahad midagi saavutada
kirjutab Raimo Ülavere blogis Coach Raimo Ülavere, teisipäev 16 aprill kell 08:47
Kas sa oled näinud oma valdkonna tipptegijat, võiks öelda ka oma selge ja nähtava kirega inimest kelle elus valitseks tasakaal? Elus tasakaalu ihaluses pole midagi uut. Juba Aristoteles ja Platon soovitasid oma õpilastele pigem mõõdukust, otsida teid ja radu, mis oleks omavahel kenas kooskõlas. Tänane suhtlusruumgi on pungil soovitusi, kursuseid, loenguid kristallkuulikeste soojendatelt kuni ülikoolideni välja sellest, kuidas saavutada oma elus tasakaal.

Huvitavad blogilistid

Kannete loogika
kirjutab Krista Teearu blogis Pilvebüroo, esmaspäev 15 aprill kell 22:27
Üks osa raamatupidaja tööst seisneb selles, et kõik majandustehingud õigesti konteerida. Konteerimine tähendab korrektse raamatupidamiskande koostamist: majandustehingu kajastamiseks sobivate kontode valimist, vastavalt majandustehingu sisule ja raamatupidamisreeglitele. Raamatupidamiskanne tehakse kahepoolsena, et bilanss jääks tasakaalu. Neid kande pooli nimetatakse deebet (D) ja kreedit (K) ja need on alati võrdsed.
Kaasaegne raamatupidamine
kirjutab Krista Teearu blogis Pilvebüroo, neljapäev 11 aprill kell 10:39
Kaasaegne raamatupidamine koosneb minu jaoks kolmest olulisest osast: kaasaegne andmesisestus automatiseerimine, programmide koostöö ja efektiivsus, kaasaegne finantsinfo andmete kasutamine väärtusliku info saamiseks ja selle tõlkimine ettevõtjale arusaadavasse keelde, kaasaegne raamatupidaja lisaks tasemel erialastele teadmistele on ta ka hea suhtleja ja oskab hästi programme kasutada.
Pahavara: üks huvitav veebiproksi
kirjutab Peeter Marvet blogis Zone.ee Blogi, kolmapäev 10 aprill kell 09:37
Käes on Locked Shields küberõppuse nädal... aga kui sa ei ole LSil, siis on sul kindlasti aega tegeleda päris pahavaraga. The post Pahavara: üks huvitav veebiproksi appeared first on Zone.ee Blogi.
SEO optimeerimine: keywords meta tag’i pole vaja
kirjutab Priit Kallas blogis Dreamgrow Digital, reede 5 aprill kell 05:11
Ikka veel küsitakse meilt, kas keywords meta tagi peaks kasutama. Aastal 2019 - w3schools.com   Ei pea! Kui sa omas süsteemis neid ei kasuta, siis Google jaoks ei ole vaja neid sisse toksida, sest Google ignoreerib neid täielikult. Siin on Google video, milles Matt Cutts räägib 10 aastat tagasi, erinevatest tagidest: Our web search (the well-known search at Google.com that hundreds of millions of people use each day) disregards keywords metatags completely .
comments Viimased kommentaarid (kokku: 10) Näita
3 müüti ideaalsest liidrist
kirjutab Raimo Ülavere blogis Coach Raimo Ülavere, esmaspäev 1 aprill kell 15:56
Mida aasta edasi, seda vähem ma proovin lugeda raamatuid ja artikleid, kus öeldakse kindlas kõneviisis, et hea juht peab olema just selline või teistsugune. Hooliv, empaatiline, inimesi kuulav.
comments Viimased kommentaarid (kokku: 2) Näita
Kas ma saan endale arve esitada?
kirjutab Krista Teearu blogis Pilvebüroo, pühapäev 31 märts kell 14:00
Täiesti legaalne ja vahel nii kasulik lahendus ostja väljastab ise endale arve (self-billing). Selle asemel, et saata andmed müüjale ja oodata, kuni arve saabub. Praktikas on valdava osa majandustehingute kajastamise aluseks müüja poolt väljastatud arve. Üks ja sama dokument on müüjale müügitehingu kajastamise aluseks ja ostjale ostutehingu kajastamise aluseks.
comments Viimased kommentaarid (kokku: 2) Näita