i

• favicon Kaks nädalat Kagu-Aasias. Osa 3: Hong Kong ja Macau
  • favicon Minu Gotland 2018
    kirjutab blogis Tiramisust ja Fata Morganast
  • favicon UPS, jälle reisile…
    kirjutab blogis marimelli maailm
  • favicon Kas aasta jooksul 17 lendu on palju või vähe?
    kirjutab blogis Tudengiraport – kirjanik, kirjutaja, talvefänn
  • favicon Meie reisiblogi: kõik teed viivad Rooma ja Arkoga Arco linna. Kodu paistab 17
    kirjutab blogis Tiia Tiik, minu blogi. Siin on jutte elust, reisij
  • favicon Meie reisiblogi: kõik teed viivad Rooma ja Arkoga Arco linna. Tagasi koju. Saksamaalt Poola 16
  • favicon Meie reisiblogi: kõik teed viivad Rooma ja Arkoga Arco linna. Tagasi koju. Austrias 15
  • favicon Leitsakust jahedate tuulte kätte
    kirjutab blogis Hello blonde, goodbye brunette
  • favicon Lõuna-Norra on Skandinaavia Šveits
  • favicon Ujuvad tünnikämpingud Paekalda puhkekeskuses
    kirjutab blogis Kissu blogib
  • favicon Iga kümnes laps kogeb materiaalset ilmajäetust
    kirjutab blogis Statistikablogi
  • favicon Delicious Thailand. Deja Moo
    kirjutab blogis Love the World
  • favicon Helena-Reet: 8 nippi, kuidas suvisest Iisraeli reisist maksimum võtta + FOTOD!
    kirjutab blogis
  • favicon Reisi Eestis: 8 põhjust suvisel Soomaal kanuutamiseks + FOTOD!
  • favicon Taimaa üks kuulsaim supelrand on nüüdseks turistidele suletud + FOTO!
  • favicon Lätis ja Osulas poes
    kirjutab blogis Inno ja Irja kohvik
  • favicon Delicious Thailand. Kingapaelaturistid
    kirjutab blogis Love the World
  • favicon Good Morning, Vietnam! Efektiivsusest
Värskenda nimekirja Järgmised postitused

Loetumad postitused

Minu Gotland 2018
kirjutab Ülle blogis Tiramisust ja Fata Morganast, neljapäev 14 juuni kell 13:51
Üle kuue aasta taas Gotlandil. See on saar, mis on minu jaoks õige koht ja kus kell võiks kogu aeg olla kolmveerand üks. Roosid, juukseid sasiv tuul, vaiksed Visby tänavad, kus on kuulda vaid enda kingakontsade klõbin. Siit nurgast üles ja teisest alla, vahelduseks pilk kellegi aknasse või kirikuvõlvide vahelt väljaturritavale rohututile. Õhtul merre potsatav päikeseratas, vahepeal kiljuvad kajakad, kusagil on ka piiritajad. Ja need müürid. Olgu see end muust saarest isoleerinud Visby, peaaegu iga käänaku tagant kõrguv kirik või kasvõi Fårö kiviaiad - neis kõigis on mingi sõnulseletamatu rahu. Seisad kõrgel Högklindil või vaatad Villa Muramarise või William Bruce maalistuudio juures Brucebos kaugusse, lülitud hetkeks muust maailmast välja ja ongi olemas kõik mis vaja.

Huvitavad blogilistid

UPS, jälle reisile…
kirjutab marimell blogis marimelli maailm, neljapäev 14 juuni kell 10:31
Kaanefoto: Muz Hotel kodulehelt Kui me Hedoniga selle viimase hetke pakkumise saime paar nädalat tagasi, siis mind hakkas nii kripeldama, et meie sõbrannaga lähme jälle reisile ja Hedon-Meelis peavad Eestis passima. Jaanid ka, mingi mõttetu aeg. Pooled kohad on kinni ja inimesed on linnast kuhugi maale sõitnud. Tahaks nad ka reisile saata.
comments Viimased kommentaarid (kokku: 1) Näita
Kas aasta jooksul 17 lendu on palju või vähe?
kirjutab Ene blogis Tudengiraport – kirjanik, kirjutaja, talvefänn, esmaspäev 11 juuni kell 18:40
Selle postituse kirjutamist olen tükk aega edasi lükanud, sest kardan mõjuda kuidagi ninatargalt või üleolevalt. Niisiis alustan täiesti algusest ehk esimesest lennureisist. Esimest korda lendasin Eestist Saksamaale, et seal aasta aega vabatahtlikuna tööd teha. Pakkimisnimekirja tegin peaaegu kaks nädalat enne reisi, nädal enne minekut ka proovipakkimise. Ka Austriasse kolides oli pikk plaanimine ja põhjalik pakkimine.
comments Viimased kommentaarid (kokku: 6) Näita
Ujuvad tünnikämpingud Paekalda puhkekeskuses
kirjutab Kissu Blogib blogis Kissu blogib, esmaspäev 4 juuni kell 09:11
Ööbisime laupäeva öösel ühes imelises kohas - Rummu järvel Paekalda Puhkekeskuse ujuvas tünnikämpingus. Kes on mu blogi või instagrami jälginud teavad mu armastust looduse vastu, seega nii kui ma pildil neid ujuvad kämpinguid nägin teadsin, et ühel või teisel juhul tahan neis ööbida. Mis selle ujuva kämpingu võrratuks tegi oli see, et terve üks järvepoolne sein on üleni klaasist ehk sealt saab rahulikult loodust jälgida (kalu me väga aknast ei näinud, küll aga olid kalamehed kohal kaldas oli roosärgi näha küll) - veelainetust, veelinde, kiile jmt.
comments Viimased kommentaarid (kokku: 2) Näita
Leitsakust jahedate tuulte kätte
kirjutab P blogis Hello blonde, goodbye brunette, esmaspäev 4 juuni kell 19:57
Hommikuks oli Oslos tõusnud kerge tuul ning kell 8 oli sooja vaid 19 kraadi. Pakkisime end kokku ning sättisime lennujaama poole teele. Olime täpselt hommikuses tipptunnis, ent meie õnneks voolas liiklus linna sisse, meie aga sõitsime linnast välja. Õnneks on Oslo lennujaam suhteliselt lihtsalt märgistatud ning rendiauto äraandmise kohta on lihtne üles leida.
Taevalaelt linnaväljakule: Gausta mägi ja Oslo linn
kirjutab P blogis Hello blonde, goodbye brunette, pühapäev 3 juuni kell 23:32
Lõpetasime hommikusöögi oma majakese tagaõues vuliseva jõe kaldal varahommikul, korrastasime majakese, lasime võtme postkasti ja keerasime auto nina Gausta mäe poole. Olin lugenud, et Gausta mäe tippu saab tõusta kahel viisil - mööda 4 km kerget matkarada, ajakuluga ca 2-3 tundi või rongiga umbes 15 minutiga.
Iga kümnes laps kogeb materiaalset ilmajäetust
kirjutab silletiitsmaa blogis Statistikablogi, reede 1 juuni kell 10:13
Statistikaameti andmetel oli 2017. aastal 017-aastaste materiaalse ilmajäetuse määr 10,7% ja seda koges ligi 26 600 last. Materiaalset ilmajäetust kogevate lastega leibkondadest 37%-l nappis raha ettenägematuteks kuludeks nin
Lätis ja Osulas poes
kirjutab Irja blogis Inno ja Irja kohvik, kolmapäev 30 mai kell 20:51
Ostsime Lätist, Apest maasikaid. Roosi väike käeke juba sirutab nende järele :D Ape Topi poe ees, Roosi sai uue poniajakirja :) Osula poe ees. Ka sealt ei lahkunud Roosike tühjade kätega. Tal on käes värske laste autoajakiri ja poni kommid. Pikemalt, nagu ikka, Lõunaeestlases !
Delicious Thailand. Kingapaelaturistid
kirjutab Gaili blogis Love the World, esmaspäev 28 mai kell 23:43
Hommikul läksime vaatasime basseini üle ning siirdusime seejärel sööma. Võtsin pošeeritud munad, mis nägid välja lihtsalt nagu kaks toorest munakollast mingi munavalgepudru peal,  nii, et ma ei tahtnud neist piltigi teha. Tulime toast läbi ja siirdusime seejärel kultuuritripile. Nimelt oli plaanis külastada paari lähikonna templit, üks neist Golden Mountain.
Kaks nädalat Kagu-Aasias. Epiloog: Hong Kong-Amsterdam-Tallinn
kirjutab Kristjan Karmo blogis g'blog, pühapäev 17 juuni kell 11:11
Seiklused seigeldud , nüüd on aeg kodu poole tüürida. 22.02.2018 Sööme jälle seda mitte-nii-põnevat hommikusööki hotellis, kuigi roosad aknad leevendavad olukorda pisutki. Eile õhtul registreerusime hommikusele shuttle-bussile ja saame tasuta raudteejaama. Oleks seda enne märganud uurida. Siin on raudteejaamas ka baggage drop , mis Langkawilt tulles silma jäi.
Kaks nädalat Kagu-Aasias. Osa 3: Hong Kong ja Macau
kirjutab Kristjan Karmo blogis g'blog, laupäev 16 juuni kell 20:19
See ja järgnev postitus on nagu põrandaliistud remondi lõpus. Kõik on tehtud, aga need liistud, no need jäävad küll aastateks ootele. Antud juhul küll ainult kuudeks, aga siiski jube kauaks. Järgnev kirjatükk algab 19. veebruarist 2018.  Oleme tagasi Hong Kongis! Esimene otsus: kas võtta jälle takso või säästa seekord raha ja rongimetrooga minna.
comments Viimased kommentaarid (kokku: 1) Näita
Meie reisiblogi: kõik teed viivad Rooma ja Arkoga Arco linna. Kodu paistab 17
kirjutab Tiia Tiik blogis Tiia Tiik, minu blogi. Siin on jutte elust, reisij, neljapäev 7 juuni kell 22:59
17. päev, 19. juuli 2018. Täna hommikul läheb minul uni ja soov reisile minna. Olen puhanud ja uni läinud. Ühes tee äärses tanklas võtame kabanossid ja ohvi aga mulle see sai ja vorst ei maitse. Hommikul oli koduni 900 km. Kl 12.30 oleme Poola Leedu riigipiiril. Piiriületus läheb rahulikult aga mõlemal pool teed on palju politseinikke, meid nad ei peata. Pigem on huvi kaubikutel ja rekkatel ja bussidel.
kirjutab Tiia Tiik blogis Tiia Tiik, minu blogi. Siin on jutte elust, reisij, neljapäev 7 juuni kell 22:35
16. päev, 18. juuli 2018. Kodu on paari päeva kaugusel. On teisipäev, magame kaua, Kohvi joodud ja pirukas söödud, tahame dussi alla minna aga see pole nii lihtne. Võtme saame 3,50 euro eest, kuid tanklamüüja tahab minu kaäest saada dokumnti, paneb selle kappi hoiule klaasi sisse. Mina lähen koos Arkoga pesema. Puhtam ja muretum tunne. Vähemalt mul, sest Arkol jääb pesemata. Järgmise korrani, kui on ligipääsetav dussikabiin.
kirjutab Tiia Tiik blogis Tiia Tiik, minu blogi. Siin on jutte elust, reisij, neljapäev 7 juuni kell 21:45
15. päev, 17. juuli 2017. Täna ärkame vara ja pakime oma asjad kokku. Sooja on hommikul 15 c. Õnnitlen ka hommikul Arkot ning täna teeme terve päeva kestva sünnipäeva Arkole. Kl 7.43 ületame Austria riigipiiri 1148 meetri kõrgusel. Teadmiseks, et Austrias on kütus märgatavalt odavam kui Itaalias. Aga ilm on jahedam. Hommiku kohv koos munavormi ja singiga sööme Mc Donaldsis ja kingin Arkole õhupalli.
Meie reisiblogi: kõik teed viivad Rooma ja Arkoga Arco linna 7
kirjutab Tiia Tiik blogis Tiia Tiik, minu blogi. Siin on jutte elust, reisij, pühapäev 3 juuni kell 20:10
9. juuli 2017. Reisi 7. päev. Oleme teel olnud juba nädala jagu. Kui õhtul mõtlesime, et magame kaua, sest kiiret pole kusagile, siis hommikul kl pool 8 oli uni läinud. Kl 8 hakkasid erinevad kirikukellad helisema, erinevaid kellamänge. See oli nii võimas äratuskell. Telefonid olid laetud, olime puhanud ja sõime saksa saia hommikukohvi kõrvale. Peale seda läksime linna peale poodi otsima.
Meie reisiblogi: kõik teed viivad Rooma ja Arkoga Arco linna 5
kirjutab Tiia Tiik blogis Tiia Tiik, minu blogi. Siin on jutte elust, reisij, pühapäev 3 juuni kell 14:11
7.juuli 2017, meie reisi 5. päev. Kohv ja saiakesed söödus, ostame 10 päeva vinjetti 8,40 euro eest ja alustame sõitu Austria tasulistel kiirteedel. Liigume mägede poole. Kl 10.41 jõuame Austriasse ja kohe peatab meid politsei, kes kontrollis meie kiirteekleepsu, et kas maksud ikka makstud. Oma pikaajalistest reisikogemustest juba teame ja pole probleemi.
Lõuna-Norra on Skandinaavia Šveits
kirjutab P blogis Hello blonde, goodbye brunette, laupäev 2 juuni kell 23:53
Hommikul tervitas meid helesinine pilvitu taevas ja terav päike. Keerasime oma auto nina Sandefjordi suunda, mis on küll Tonsbergist oluliselt suurem linn, ent palju igavam. Sandefjordis, nagu paljudes teistes Norra veeäärsetes linnades, on jahisadam üks peamisi kohti, kus kohalikele meeldib aega veeta ning tundub, et siin omab igaüks paati. Norras on kunagi olnud ka vaalapüük tõeliselt au sees.