i
Austraalias elavate eestlaste blogid

edit Lisa/eemalda blogisid

Uued postitused

• favicon Nordica avab kevadel Kopenhaageni liini – aga mitte see pole selle uudise point!
    kirjutab blogis Accelerista
  • favicon Maailma tippklassi luksushotell Nihi Sumba küsib ühe öö eest ligi 1000€ + FOTOD & Travel+Leisure TOP3 hotelli!
    kirjutab blogis
  • favicon Paraad koertele ja võidujooks jõuluvanadele
  • favicon Uuring: 4 KÕIGE olulisemat asja, mida skandinaavlased reisilt ootavad
    kirjutab blogis
  • favicon Pealpool pilvi paistab päike
    kirjutab blogis Hello blonde, goodbye brunette
  • favicon Teekond sihtkohta
  • favicon Nõukaaeg sobinuks mulle imehästi
    kirjutab blogis Istu mu pingile, kiika mu aknasse
  • favicon Berlin - being abroad in Germany. Shop til you drop.
    kirjutab blogis Love the World
  • favicon Berlin - being abroad in Germany. Hõõgveinikraanid.
  • favicon Islandi kõrgeim vulkaan Öræfajökull ärkab
    kirjutab blogis
  • favicon Iisraeli reisiblogi: Masada – juutide Rooma võimule vastuhakkamise üks kuulsamaid sümboleid
  • favicon Goa reis #5 - 29.10.2017
    kirjutab blogis Love the World
  • favicon VAATA järgi! Need on 10 kõige kallimat maad, kuhu reisida
    kirjutab blogis
  • favicon Mõnikord naudin ma loodust ka ilma suusatamiseta
  • favicon Goa reis #2 - 26.10.2017
    kirjutab blogis Katjes
  • favicon Goa reis #1 - 25.10.2017
  • favicon 25 / 11 / 2017
    kirjutab blogis Sülita üle õla!!!
  • favicon Disneylandi nipid ehk kuidas ühe lõbustuspargi külastus võimalikult valutult läbi teha
  • favicon Üle ootuste Kreeta
    kirjutab blogis Triin Katariina Tammert ♡ 100% puhast rõõmu :)
  • favicon Liis Toome: Mõnel inimesel on see Pariis, mõnel on see Saaremaa. Minu jaoks on see Marrakech
    kirjutab blogis
  • favicon Lähed kallimaga reisile? Väldi neid vigu!
Värskenda nimekirja Järgmised postitused

Loetumad postitused

Paraad koertele ja võidujooks jõuluvanadele
kirjutab Shamio blogis Tudengiraport – kirjanik, kirjutaja, talvefänn, esmaspäev 4 detsember kell 17:25
Breckenridge’s on iga-aastaseks ürituseks “Lighting of Breckenridge”, mille käigus süüdatakse pidulikult põlema pühadetuled, jõuluvanadel lastakse võidu joosta ning koerad saavad paraadil osaleda. Igati tore kogupere meelelahutus, eks? Ja ei, ma ei ole sarkastiline. See oligi täitsa vahva! Üritus ise algas küll pärastlõunal, aga ma olin juba hommikul linnas ning istusin (jälle) Starbucksis, sest tahan või ei, aga ma olen seal väga produktiivne. Seda nii kirjutamises kui ka kohvijoomises. Kuna aga päris kella poole kaheksast kella neljani ei tahtnud Starbucksis konutada, siis vahepeal käisin ka linna peal jalutamas. Nagu näha, siis lumega see jõuluaja algust tähistav üritus just ei hiilanud See lumekiht, mis meil üksvahe maas oli, on juba ära sulanud.

Huvitavad blogilistid

Nõukaaeg sobinuks mulle imehästi
kirjutab Mae Lender blogis Istu mu pingile, kiika mu aknasse, reede 1 detsember kell 16:56
See järjekord muidugi kahvatub Linnateatri virtuaaljärtsi kõrval Kui ma tulin suurde linna, tundus mulle esimestel kuudel, et mul on võimatu selgeks saada siinne elukorraldus, eriti selle kõige olulisemad komponendid: raamatud ja teater. Raamatukoguasjandus võttis pea aasta jagu aega - ma olin permanentses raamatunäljas, kohati käisin vanast harjumusest endiselt Viljandist laenutamas :) Nüüd ma juba tean, kuidas asjad siin käivad.
comments Viimased kommentaarid (kokku: 6) Näita
kirjutab Helena-Reet Ennet blogis , reede 1 detsember kell 10:44
NordenBladet Iisraeli vaatamisväärsustega tutvudes soovitan kindlasti külastada ka Masadat juutide jaoks vabaduse ja lootuse sümbolit. Kui eelmises blogis rääkisin lähemalt Qumranist (loe SIIT), siis täna teen juttu Masadast,
Teekond sihtkohta
kirjutab P blogis Hello blonde, goodbye brunette, kolmapäev 29 november kell 23:07
Magasin öösel rahutult ühest küljest mõjutatuna õhukestest hotellitoa seintest, mis lasevad lähedal asuvas teises toas toimuvaid naudinguid peensusteni helidena läbi kosta ning teisest küljest õhtul tekkinud ärevusest võimalike rahutuste ja demonstratsioonide osas, mida plaaniti täna õhtuks mu hotelli ümbrusesse. Selliste sündmuste keerisesse ei tahaks kuidagi juhuslikult sattuda, olles lihtsalt valel ajal vales kohas.
Goa reis #3 - 27.10.2017
kirjutab Kadi blogis Katjes, kolmapäev 29 november kell 17:16
Kolmas päev algas sellega, et kell 5.30 hommikul lasi takso villa ees signaali, et hakkame nüüd liikuma. Tegelikult oli kokkulepe kell 6 startida, aga taksojuht tahtis varem liikuda. Meie sättisime end valmis ja taksosse olime valmis ikka kell 6 minema (ja sellega me olimegi arvestanud). Taksojuht ütles, et mida varem kohale jõuame, seda parem.
Varjatult rahutu Euroopa süda
kirjutab P blogis Hello blonde, goodbye brunette, teisipäev 28 november kell 23:22
Hommikul sättisin end konverentsipäevaks valmis. Kuigi seinad on siin hotellis õhukesed, magasin siiski üsna hästi. Mul pole põhjust pidada seda hotelli kehvaks, arvestades ka netis leiduvat ligi 9-pallilist tagasisidet, nii et tegemist on üsna ok kolme-tärnise hotelliga, ent sellegipoolest panin päevaks kaasa võetud igapäevaehted seifi ning kohvri lukku.
Mõnikord naudin ma loodust ka ilma suusatamiseta
kirjutab Shamio blogis Tudengiraport – kirjanik, kirjutaja, talvefänn, teisipäev 28 november kell 09:02
Võiks arvata, et kui mäepilet käes, siis veedaks iga sekundi suusatades? Nohjah. Mäel töötamine hellitab sind kiiresti ära ning igal võimalikul päeval suusatama ei kisu, sest ilm ei ole piisavalt kena või lumi piisavalt pehme jne. Praegu on probleemiks see, et kuigi suusakuurort on avatud, siis talvine lumi ei ole veel maha sadanud, nii et sugugi mitte kõik rajad ei ole veel suusatamiseks sobilikud.
Üle kivide ja kändude siiski Brüsselisse
kirjutab P blogis Hello blonde, goodbye brunette, esmaspäev 27 november kell 23:07
Kui midagi hakkab viltu algusest saadik vedama, siis kipub see ka edasi nii minema, kuigi oma jäärapäise järjekindlusega olen ma elus korduvalt püüdnud vastupidist tõestada ja nii mõnedki korrad pidanud alla vanduma. Õnneks mitte küll päris kõik korrad. Aasta tagasi käisin Amsterdamis konverentsil ja võitsin seal tasuta pääsme selle aasta konverentsile Brüsselis.
kirjutab Liis Toome blogis , neljapäev 23 november kell 20:58
OHMYGOSSIP Mõnel inimesel on see Pariis, mõnel on see Saaremaa. Minu jaoks on see Marrakech. Juba oma esimesel reisil ütlesin ma, et tunnen, et olen siin enne elanud. Kodu.
Lähed kallimaga reisile? Väldi neid vigu!
kirjutab Irja Tähismaa blogis , neljapäev 23 november kell 11:40
OHMYGOSSIP  Esimest korda kahekesi puhkusereisile suunduval paarikesel võib ette tulla üllatavaid eriarvamusi juba reisiks valmistudes. Internetisait Travel Supermarketi järgi peaksid sa oma kallimaga vähemasti viis kuud koos olnud olema, enne
kirjutab accelerista blogis Accelerista, neljapäev 7 detsember kell 16:42
Nordica avab uuel kevadel Kopenhaageni lennuliini, mis omakorda tähendab, et meie ühendus laia ilmaga saab täiesti uue mõõtme. Viis, kuidas rahvuslik lennufirma uudist teatab, on lahe, et mitte öelda rokkiv! Jah, Nordica, nii
kirjutab Marju Rõmmel blogis , kolmapäev 6 detsember kell 12:02
NordenBladet Populaarses reisiajakirjas TravelLeisure selgitati välja maailma parim hotell, milleks valiti juba teist aastat järjest Indoneesis asuv idülliline Nihi Sumba. Reisiajakiri korraldas taas iga-aastase hääletuse, kus reisihuviga lugejaskond sai
Uuring: 4 KÕIGE olulisemat asja, mida skandinaavlased reisilt ootavad
kirjutab Marju Rõmmel blogis , pühapäev 3 detsember kell 13:45
NordenBladet Mida oodatakse välisreisilt? Soomlaste Aurinkomatkat korraldatud küsitlus selgitas välja neli peamist põhjust, mida inimesed reisilt ootavad. 1. Lihtsus ja kergus Kuna reisijad viibivad ka puhkuse ajal veebis, on
Pealpool pilvi paistab päike
kirjutab P blogis Hello blonde, goodbye brunette, neljapäev 30 november kell 23:23
Õhtul magama minnes olin nii väsinud, et panin hommikuks igaks juhuks kolm äratust, et kindlasti üles saaksin ja lennukile jõuaksin. Nii ärkasin öösel mitu korda ja vaatasin igaks juhuks kella, et ma sisse poleks maganud.
Berlin - being abroad in Germany. Shop til you drop.
kirjutab Gaili blogis Love the World, neljapäev 30 november kell 17:00
Kuna eile mainiti kolmel korral väga etteheitvas toonis, et ma käisin Berlinis, ikkagi Euroopa suurriigi pealinnas ning ainus, millest mul kirjutada oli, oli tekk (tegelikult kirjutasin kahest tekist, olgem siiski täpsed), si
Berlin - being abroad in Germany. Hõõgveinikraanid.
kirjutab Gaili blogis Love the World, kolmapäev 29 november kell 16:14
Kuna teatavasti Saksamaal pühapäeviti linnud ka ei lenda, kaubanduse avatudolekust rääkimata, olime plaaninud päeva täis vaatamisväärsusi ning hõõgveini. Sest õnneks läheneva jeesuslapse sünnikuupäeva tähistamisega seoses avatud jõuluturge hoitakse avatuna ka pühapäeviti. Päeval, mida muuhulgas tuntakse ka kui Ruhetagi - puhkepäeva.
comments Viimased kommentaarid (kokku: 1) Näita
Islandi kõrgeim vulkaan Öræfajökull ärkab
kirjutab Helena-Reet Ennet blogis , reede 1 detsember kell 13:14
NordenBladet Öræfajökull, mida oma hävitava mineviku tõttu kutsutakse tihti ka “Tühermaa jääliustik”, on taas elama hakanud pärast 290 aasta pikkust uinumist. Liustik asub Kagu-Islandil ja on osa suurest Vatnajökulli