i

Uued postitused

• favicon Oxford Street, Hyde Park ja ühistransport koju
    kirjutab blogis Hello blonde, goodbye brunette
  • favicon Experience Washington. Doghnut worry, be happy!
  • favicon Korfule joon alla
  • favicon Oxford ja Tina Turner
  • favicon Windsor, Woodhenge ja Stonehenge
  • favicon Londoni mitmekülgsus
  • favicon London, me kohtume taas
    kirjutab blogis Hello blonde, goodbye brunette
  • favicon Experience Washington. Valge orav. Jugoslaavia.
    kirjutab blogis Love the World
  • favicon Elukutselise rännumehe soovitus: vidinad, mida võtta pikale automatkale
    kirjutab blogis Accelerista
  • favicon airBalticu pardameeskondade uus univorm on tagasihoidlikult elegantne
  • favicon Korfu vol 8, salarannad
    kirjutab blogis Istu mu pingile, kiika mu aknasse
  • favicon Korfu vol 7, Situ-situ!
  • favicon Experience Washington. Pikk nädalavahetus pealinnas.
    kirjutab blogis Love the World
  • favicon Häštäg #travellerring vlogi: mis siin ikka molutada, nii põnev on kogu aeg!
  • favicon E-raamatu “Reis ümber maakera” 2. osa: India
    kirjutab blogis Aktuaalne Evolutsioon
  • favicon Go blue. Kõrvitsapidu
    kirjutab blogis Love the World
  • favicon Miks kassid autoga sõitmist ei armasta ning kuidas neid rahustada?
    kirjutab blogis Accelerista
  • favicon Nordica läheb üle talvisele lennugraafikule, kaks sihtkohta plaanist maas
  • favicon Korfu vol 6, turistimagnet
  • favicon Korfu vol 5, Mati Talvik ja Sissi
  • favicon Reisile?! Käsipagas ja veel mõned reisinipid
    kirjutab blogis Kissu blogib
  • favicon Korfu vol 4, prügi ja praktiline loba
Värskenda nimekirja Järgmised postitused

Loetumad postitused

Korfule joon alla
kirjutab Mae Lender blogis Istu mu pingile, kiika mu aknasse, teisipäev 16 oktoober kell 18:46
Näib, et ma ei viitsi Korfust enam midagi kirjutada ja kuna teie hulgas on alati neid, kes ei viitsi Mae pikki heietusi lugeda, tahaks kohe ja lühidalt kogu info kätte saada, siis teema lühidalt ja asjalikult kokku ja lukku. Pildil Mae blogi lugeja, kes mõtleb näpp suus, et mida ta nii pikalt jaurab kogu aeg. - Korfule mine omal käel ja unusta igasugused paketikad. Kui ei leia lendamiseks häid pakkumisi, siis kaalu ka võimalust lennata kuhugi mandril (olenevalt reisu pikkusest võibki niimoodi mõistlikum olla). - Majutu julgesti kuhugi korterisse.

Huvitavad blogilistid

Oxford Street, Hyde Park ja ühistransport koju
kirjutab P blogis Hello blonde, goodbye brunette, teisipäev 16 oktoober kell 23:27
Hommikul pakkisime asjad ja sättisime end linnapeale, et veel nautida paar tundi Londonit ning kaunist sooja sügisilma. Sõitsime metrooga Picadilly Circuse platsile. Mäletan seda kohta hästi kui esimest korda Londonis käisin, 2004-2005 aastavahetuseks, ööbisime just hostelis selle nurgal.
Oxford ja Tina Turner
kirjutab P blogis Hello blonde, goodbye brunette, esmaspäev 15 oktoober kell 23:42
Kui meil on olemas auto ja natuke planeerimatut aega, ei suuda ma kiusatusele vastu panna minna shoppama. Londonist umbes tunni aja tee kaugusel Oxfordi suunas asub Bicester Village outlettide küla. Kuigi tänaseks lubas ilmateade osalise päiksega vihmata ilma, siis tegelikkus, mis meile vastu vaatas, oli hall taevas ja igikestev seenekas.
Windsor, Woodhenge ja Stonehenge
kirjutab P blogis Hello blonde, goodbye brunette, pühapäev 14 oktoober kell 23:00
London ei ole päris kindlasti linn, kus ma unistaks autoga sõitmisest, veel vähem ise roolis olemisest. Esiteks on siinne liiklus valet pidi, teiseks on tänavad kohutavalt kitsad ja kolmandaks on tegu suurlinnaga, mis e ole mulle oma liikluskultuurilt ega ülesehituselt tuttav.
London, me kohtume taas
kirjutab P blogis Hello blonde, goodbye brunette, reede 12 oktoober kell 23:00
Meil on käimas juubeliaastate ringid ehk teisisõnu nuputasime, mida oma vanrematele kinkida juubeliteks. Tahaks kinkida nagu midagi olulist, mis tekitab hea emotsiooni. Nii me jõudsimegi selleni, et koos reisile minek on ilmselt üsna hea kingitus. Kui minu isa 70.
Korfu vol 8, salarannad
kirjutab Mae Lender blogis Istu mu pingile, kiika mu aknasse, kolmapäev 10 oktoober kell 14:36
Mulle nii hullult meeldib see väljend salarannad ja kindel koht sellest kuulda on kahtlemata Kreekas, loomulikult ka Korful. Võib üsna kanget mürki võtta, et keegi tahab teile mõne ekskursiooni või tripi just selle maagilise sõna abil maha parseldada.
Korfu vol 7, Situ-situ!
kirjutab Mae Lender blogis Istu mu pingile, kiika mu aknasse, teisipäev 9 oktoober kell 13:09
Korful ringi kolades võite juhtuda kuulma üht nääpsukest tütarlast lauldes venitama Situ-situ! Eriti suure tõenäosusega võib see juhtuda seal Bintzani hotellis.
Experience Washington. Doghnut worry, be happy!
kirjutab Gaili blogis Love the World, laupäev 6 oktoober kell 23:30
Mike ja Diane tahtsid meile küll hommikul mune teha, aga ettenägelikud turistid olid taas kodutöö ära teinud ja omale pealinna parima brunchikoha välja valinud. Kohalejõudes selgus, et selle koha oli laupäevahommikuseks brunchiks välja valinud mitte ainult Washington D.C. elanikkond vaid ka kahe piirneva osariigi kodanikud ning laua saamiseni oleks optimistlikuma plaani kohaselt kulunud 2 tundi.
Experience Washington. Valge orav. Jugoslaavia.
kirjutab Gaili blogis Love the World, reede 5 oktoober kell 23:16
Alustasime päeva kõige olulisemaga - hommikusöögiga. Peale seda siis kui üks meist (mitte Scott) oli tööpäeva lõpetanud. Mul oli juba Las Vegasest saadik isu heade arepade järele. Konsulteerisin Googleiga ja leidsin, et pealinna parimad arepad valmivad Union Marketil. Sinna me ka suuna võtsime. Uberiga metroopeatusse, sealt metrooga linna ning peatusest jalgsi turule.
Experience Washington. Pikk nädalavahetus pealinnas.
kirjutab Gaili blogis Love the World, neljapäev 4 oktoober kell 23:30
Et alustada algusest, siis asi algas sellest, et eelmise aasta novembris lõhkus Delta mu pagasi ära. Kuna mul oli JFK-s aega laialt käes (loe: 7 tundi), siis kõndisin oma katkise kotiga pagasilindi juurest otse Delta kontorisse, kus üks mitte kõige teravam kriit pinalis ca tunnikese võttis, et kott üle vaadata ja andmed arvutisse sisestada. Suurema segaduse tekitas näiteks mu telefoninumber, kus ta visalt üritas 372 ette veel 1 panna.
Korfu vol 6, turistimagnet
kirjutab Mae Lender blogis Istu mu pingile, kiika mu aknasse, teisipäev 2 oktoober kell 10:08
Mõni koht näeb roppumoodi vaeva turistimagneti leiutamisega, kogu aur läheb ideede genereerimise, arutelude, analüüsimiseks, projektide kirjutamiseks. Aega, raha ja inimressurssi kulub kõvasti, tulemust mitte alati. Ma pole tausta uurinud, võib-olla on ka selle betoonkänkra - nimetame selle ehk tammiks? - tekitamiseks seda kõike kulunud, pigem muidugi kahtlen.
Korfu vol 5, Mati Talvik ja Sissi
kirjutab Mae Lender blogis Istu mu pingile, kiika mu aknasse, esmaspäev 1 oktoober kell 12:52
Nagu öeldud, hotellist ülespoole algas ilu, ohtralt ilu. Ja kuhjaga vaateid. Millest ma küll esimesel korral vähe mäletan, sest me otsustasime kesk kõige kuumemat lõunat üks päev süüa minna otsima. Prügimägede vaheline haisulabürint ei tulnud kõne alla, seega tuli uskuda hotelliadminni, kes ütles, et mäest üles minnes, Gastouri nimelises külakeses siis, on üks koht. Kui see lahti on muidugi.
Reisile?! Käsipagas ja veel mõned reisinipid
kirjutab Kissu Blogib blogis Kissu blogib, pühapäev 30 september kell 10:39
Jätkuks eelmistele postitustele, mida kaasa pakkida siis nüüd jõuan viimase teemani pakkimise osas ehk mida kaasa pakkida käsipagasisse. Kuna minu reisil oli 15 kg ära antavat pagasit hinnas, siis ei hakanud punnitama kõige äramahutamisega käsipagasisse.
comments Viimased kommentaarid (kokku: 2) Näita
Korfu vol 4, prügi ja praktiline loba
kirjutab Mae Lender blogis Istu mu pingile, kiika mu aknasse, laupäev 29 september kell 00:16
Korfu linnas ehk Kerkyras oli olemine küll igati mõnus, aga kuna päev otsa ei jaksa ringi trampida ja korterielu on korterielu, siis asusime juba järgmisel päeval ühistranspordi võlusid kasutama. Nagu ikka. Kui Bali välja arvata, siis me oleme vist igalpool vähemal või rohkemal määral kohalikke sõiduatribuute katsetanud.
Londoni mitmekülgsus
kirjutab P blogis Hello blonde, goodbye brunette, laupäev 13 oktoober kell 23:56
Inglismaa ajalugu on olnud üsna kirju ja võigas. Giid tegi meile tänasel linnatuuril selle kohta üsna hea lühiülevaate ja kuigi olin seda kõike koolis kunagi õppinud, siis ei olnud mulle tol hetkel päris arusaadav, kuidas need asjad ikkagi tol ajal käisid ja miks Henri 8. oli ikkagi 6 naist ning poja sünd niivõrd oluline.
Elukutselise rännumehe soovitus: vidinad, mida võtta pikale automatkale
kirjutab Kylaline blogis Accelerista, laupäev 13 oktoober kell 12:48
Väino Laisaar, kes parasjagu Peugeot Travelleri roolis Euroopa ringi peale joonistab, luges üles kõik vidinad, milleta tal pikal automatkal hakkama ei saaks. Väintsi soovitused on abiks igale automatkajale. Tänapäevane moodne autoturist nutitelefoni ja kaardirakenduseta teele ei asu. Ent on veel rida elektroonilisi ja elektrilisi abivahendeid, mis reisimist lihtsustavad.
airBalticu pardameeskondade uus univorm on tagasihoidlikult elegantne
kirjutab accelerista blogis Accelerista, neljapäev 11 oktoober kell 10:58
Läti lennufirma airBalticu pardameeskonnad saavad uued töörõivad. Moodne ja mugav univorm on valminud rõivakunstnike ja töötajate koostöös. Rõivastuse põhigamma ei muutu, ent tuttavat sinist raamivad nüüd elegantsed erkrohelised elemendid. airBalticu teenindajate univorm on seni olnud väga traditsiooniline: sinised püksid, seelikud, pintsakud, ainsa aksessuaarina roheline sall.