i

Uued postitused

• favicon Kasulik vidin #253: Vivanco reisiadapterite komplekt
    kirjutab blogis Photopointi ajaveeb
  • favicon Go blue. Itaallased.
  • favicon Geko s....s voodisse
  • favicon Blue Bay ja söögijuttu
  • favicon Tänavakunstist vastlakuklini ehk Berliinist otse kelgumäele
    kirjutab blogis Hello blonde, goodbye brunette
  • favicon Berliin peopesal
  • favicon Tuhkapäev
    kirjutab blogis Istu mu pingile, kiika mu aknasse
  • favicon Suursugune karneval Veneetsias – pidustused loovuse ja spordi auks + FOTOD!
  • favicon Läheb peoks!
    kirjutab blogis Istu mu pingile, kiika mu aknasse
  • favicon Berliinis on kõike: ajaloo ängist imelise teeninduseni
    kirjutab blogis Hello blonde, goodbye brunette
  • favicon Tehtud, mõeldud - Berliin
  • favicon Go blue. Põrsad.
  • favicon Gucci-mucci paradiis
    kirjutab blogis Istu mu pingile, kiika mu aknasse
  • favicon Go blue. Toiduainete pakendamine ja Hello Fresh.
  • favicon 18 SOOVITUST, millele tasub enne reisi tähelepanu pöörata
    kirjutab blogis
  • favicon LINGIKATALOOG: Eestis tegutsevad reisifirmad, reisibürood ja reisikorraldajad
  • favicon Galojan kingib end laineile
  • favicon Port Louis
  • favicon Vihmapühad
  • favicon Go blue. Liigirohkus.
    kirjutab blogis Love the World
  • favicon Go blue. Lost and Found.
  • favicon Viimane teekond
    kirjutab blogis Uidumõtteid ja Juhtumisi
  • favicon Teel
    kirjutab blogis Istu mu pingile, kiika mu aknasse
  • favicon Go blue. Eestlased linnas.
    kirjutab blogis Love the World
  • favicon Lux Express lisab bussiparki veel 15 Scania Irizar luksuslikku reisibussi
    kirjutab blogis Accelerista
  • favicon Go blue. Elu heaoluühiskonnas
  • favicon 10 KÕIGE veidramat inimtüüpi, keda lennujaamas kohtad
  • favicon 6 MÄRKI, et oled täpselt samasugune turist nagu kõik teisedki
  • favicon Go blue. Igikestev jõul.
Värskenda nimekirja Järgmised postitused

Loetumad postitused

Geko s....s voodisse
kirjutab Mae Lender blogis Istu mu pingile, kiika mu aknasse, reede 16 veebruar kell 15:46
See geko, kellest ma mõned päevad tagasi vaimustunult kirjutasin, polegi enam nii tore. Nimelt läksid meie suhted pehmelt öeldes pekki.  Elasime rahumeelselt koos seni, kuni ta hakkas liiga sageli mu kohvrit nillima. Põhimõtteliselt oli tal vaba voli terve maja ulatuses ringi askeldada, aga vat meie kotid oleks ta pidanud nuuskimistööst välja jätma. Kuna tema uudishimul piire polnud, siis pidin ükskord siiski natuke mingi paberiga utsa-utsa talle tegema.  Paariks tunniks oli rahu majas. Enne uinumist unelektüüri lehitsedes hakkas kõrvu küll mingi imelik hääl, no umbes selline nagu keegi toksiks küünega millegi kõva vastu. Kuna me tegelesime mõlemad sel hetkel lugemisega, siis mõtlesime, asjale suuremat tähelepanu pööramata, et teine toksib oma mõtteis olles raamatu vastu.
comments Viimased kommentaarid (kokku: 1) Näita

Huvitavad blogilistid

Go blue. Itaallased.
kirjutab Gaili blogis Love the World, reede 16 veebruar kell 17:11
Mul on siin viimasel ajal kõik kohvid mingi suhteliselt jämeda jahvatusega sattunud ja kohv seetõttu liiga lahja. Kohvi ennast kulub ikkagi korralikult, et veele natukenegi värvi saada. Ostsin siis TJ Maxxist järjekordse paki Itaalia kohvi. Ilus stiilne pakend ja välimuse järgi täitsa lubas suurepärast kohvielamust.
Blue Bay ja söögijuttu
kirjutab Mae Lender blogis Istu mu pingile, kiika mu aknasse, neljapäev 15 veebruar kell 16:23
Üritan hämarduvas õhtus rõdul kirjutada, aga kuumus on selline, et ma suisan sulan. Hütikeses on konditsioneer pandud 26 kraadile ja tuppa astudes on reaalselt tunne nagu siseneks külmkappi :) Väljas on muidugi keeruline trükkida, sest täpitähti tekib kahtlaselt palju (loe: sipelgad rallivad üle ekraani), lisaks tõmbab floora ja fauna tähelepanu endale.
comments Viimased kommentaarid (kokku: 2) Näita
Tuhkapäev
kirjutab Mae Lender blogis Istu mu pingile, kiika mu aknasse, kolmapäev 14 veebruar kell 21:30
Hea sõber Lembe  hoolitses selle eest, et meil see tuhkapäev siin Mauritiusel ikka tühja ei läheks. Ja kuigi olude sunnil jõudis WIFI meieni alles nüüd õhtul, selgus õnneks siiski, et oleme kõik kogemata õigesti teinud.  Esmalt läks täitsa juhuslikult kõik hästi juba hommikul ja selgus, et ma ei olegi tuhamunn. Lugege ise ajakirjandusest, ma ei hakka selgitama siinkohal.
Läheb peoks!
kirjutab Mae Lender blogis Istu mu pingile, kiika mu aknasse, teisipäev 13 veebruar kell 19:00
Hakkame vaikselt siinse oblastiga hüvasti jätma, seepärast trippisime veidi veel autoga ringi. Rand on rannas kinni ja üks ilusam kui teine. Ida külg on targemate hinnangul tuulisem, vähem välja ehitatud ja rannad kivised. Tuul on praeguse kuumaga lausa tervitatav, vihma nägime veidi. Mis ehitamisse puutub, siis see on hoogsalt muutumises.
Gucci-mucci paradiis
kirjutab Mae Lender blogis Istu mu pingile, kiika mu aknasse, esmaspäev 12 veebruar kell 20:01
Kui enne saarele sõitmist ei ole te kuulnud kohanime Arsenal, siis siin teil pääsu ei ole. Juba lennukast sõidutanud taksojuht näitas uhkusega teeotsa kätte, kust Arsenali saab. Siinsed teised kaupmehed muidugi ei hakka konkurentidele reklaami tegema, ent ilmselt taksojuhid ongi need põhilised kurjajuured, kes teid sinna viia tahaks.
Go blue. Põrsad.
kirjutab Gaili blogis Love the World, esmaspäev 12 veebruar kell 19:34
Ühesõnaga, kui ma kuskil liikvel olen või millegagi tegelen, on mul alati nii palju ideid, millest blogis kirjutada ja mida kodumaaga jagada. Ja niipea kui ma siis arvuti ette istun, on kõik peast kadunud. Vahest teen kuhugi mingi märkme, et siis on natukenegi lootust. Näiteks tänaseks oli mul muuhulgas kirjas märksõna vastlakuklid.
Galojan kingib end laineile
kirjutab Mae Lender blogis Istu mu pingile, kiika mu aknasse, laupäev 10 veebruar kell 14:10
Istun toa hämaruses ja jaheduses - on tervise taastamise päev. Silmnähtavaid anomaaliaid on mitu. Enda jaoks tülikaim neist vist Galojani huuled, täpsemini alumine huul. Hommikul ärgates oli õite kummaline tunne, et suu on alumist huult täis, üsna sürr (selle kohta ma pilti ei lisa, ärge lootkegi). Peeglisse vaadates tundsin kohemaid õelikke tundeid kohalike naiste vastu, olin nendega ühtekas.
18 SOOVITUST, millele tasub enne reisi tähelepanu pöörata
kirjutab Helena-Reet Ennet blogis , laupäev 10 veebruar kell 15:49
NordenBladet   Ei ole oluline, kas tegemist on äri- puhkuse- või seiklusreisiga ootamatuid probleeme võib tekkida hoolimata reisitüübist. Õnnelikud on need, kellel on võimalik reisibüroolt asjatundlikku abi ja nõu
LINGIKATALOOG: Eestis tegutsevad reisifirmad, reisibürood ja reisikorraldajad
kirjutab Helena-Reet Ennet blogis , laupäev 10 veebruar kell 10:15
NordenBladet Sellele lehele on koodnatud Eestis tegutsevad reisifirmad, reisibürood ja reisikorraldajad. Vajalikud lingid: Eesti Turismifirmade Liit http://etfl.ee/est/liikmed/ Eesti Turismifirmade Liit (ETFL) on turismiga tegelevate tööandjate vabatahtlik ühendus, mis tegutseb
Port Louis
kirjutab Mae Lender blogis Istu mu pingile, kiika mu aknasse, reede 9 veebruar kell 15:10
Kuna ilm on endiselt heitlik, siis ei julgenud suuremaid plaane teha. Kohaliku bussiga pealinna Port Louisi väisamine tundus kõige arukam. Kohalik ühistransport tuleb ju igatahes ära proovida, see on üks meie põhimõtetest :) Bussipeatuseid on siin meeletult, iga natukese maa tagant. Ja busse on palju, neid naljakaid, natuke retrosid.
Vihmapühad
kirjutab Mae Lender blogis Istu mu pingile, kiika mu aknasse, neljapäev 8 veebruar kell 19:12
Ilm vaheldub endiselt meeletu kiirusega. Hommikune päikesepaiste hakkas vaikselt taanduma, nii et seniks, kui meie luugid lahti saime, oli mõnusalt pilves. Mis muidugi sobis hästi, sest põrgukuumuses poleks hotellist jalgagi välja tõstnud.  Hotell, muide, on päris naljakas. Peab seda mingi prantslane, kes on kohaliku mamulja naiseks sebinud.
Teel
kirjutab Mae Lender blogis Istu mu pingile, kiika mu aknasse, kolmapäev 7 veebruar kell 05:49
Tallinnast saime vaevaliselt minema, millal see oligi...  esmaspäeval vist, zombistunud olek kestab endiselt siiani. Lennukit mäkerdati külmumisvastase plögaga kokku,  see võttis aega. Samas oli lumepihus ja pinnatuisus päris tore minema lennata. Lennujaamas selgus muidugi üllatusena, et vana passi oleks pidanud ka ikka kaasa vedama. No ei tulnud selle peale.
Go blue. Lost and Found.
kirjutab Gaili blogis Love the World, kolmapäev 7 veebruar kell 06:30
Tänane postitus ei ole üldse minust ega suuremat ka minuga seotud. Aga kuna ma saan aru, et vaatamata asjaolule, et maailm keerleb ümber minu, võib siiski juhtuda, et kallis kodumaa tahab  teada, millega tegeleb tavaline ameeriklane uusaastaööl.
Viimane teekond
kirjutab TT blogis Uidumõtteid ja Juhtumisi, teisipäev 6 veebruar kell 06:18
Viimane teekond Valhallasse :D Pühapäeval ei suutnud kiusatusele vastu seista ja andsin alla oma sõltuvuse deemonile, mis mind mäele meelitas. Lugesin kellegi blogist kuidas pisikesed sõltuvust tekitavad ja hoidvad deemonid inimese sees pidavat pesitsema. Jutt oli küll suitsetamisest aga ma pean tunnistama et nii mõnigi moment tuli tuttav ette kui seda minu mäesuusatamise harrastusega võrrelda.
Go blue. Eestlased linnas.
kirjutab Gaili blogis Love the World, pühapäev 4 veebruar kell 06:12
Kõik need aastad! Kõik need mõlemad aastad siis. Ja Scott pole ikka aru saanud, et ma pole suurem asi muusikalemb. Sest niipea kui ta Rebeccalt kuulis, et ERSO tuleb Ann Arborisse, ostis ta meile piletid. Ja täna oli siis see päev käes, kui eestlaste arv meie ülikoolilinnas mitmekümnekordistus. Kohalejõudes selgus, et kontserdimajades on siin riigis garderoobi kontseptsioon veel natuke võõras.
10 KÕIGE veidramat inimtüüpi, keda lennujaamas kohtad
kirjutab Marju Rõmmel blogis , kolmapäev 31 jaanuar kell 18:48
NordenBladet Kui oled palju lennanud ja lennujaamades viibinud, oled kindlasti vähemalt mõnda inimtüüpi kohanud, keda Smart Travel allpool kirjeldab. Lennukiga lendavad inimesed ilmselt teavad, kui palju erinevaid inimesi oma